Deona is onderdeel van KidsKonnect, klik hier voor meer informatie.
KidsKonnect
Demo aanvragenVoor wie

Wij zijn er om je te helpen!
Altijd en overal

KidsKonnect

Deona biedt een geïntegreerde oplossing voor iedereen die betrokken is bij de kinderopvang.

  • Vereenvoudigde administratie
  • Transparante communicatie
  • Tijdswinst

Directie

Deona geeft grip op de organisatie en signaleert waar bijsturing gewenst is. Met de management rapportages en dashboards ontstaat er overzicht rondom de omzet, planning en bezettingspercentage, nodige personeel en kwaliteit van de dienstverlening, waardoor kostenbeheersing mogelijk is.

  • Management dashboards
  • Management rapportering
  • Opvolging subsidiëring

Verantwoordelijke

Met Deona is er een duidelijk overzicht van alles wat op de locaties plaatsvindt. Planningen, aanwezigheden kindjes en personeel, financiën en kwaliteit. Hierdoor is het mogelijk effectieve sturing te geven en de kwaliteit te waarborgen. Snel informatie over een kind, zijn/haar ouder of een personeelslid gewenst? Je vindt het voor alle vestigingen terug in Deona!

  • Bezettingssimulatie
  • Aanwezigheidsdashboard
  • Capaciteitsplanning
  • Volledige administratie en rapportering K&G

Kinderbegeleider/onthaalouder

Met Deona is alle relevante en actuele informatie beschikbaar op de leefgroep. Kinderen kunnen aan- en afwezig gemeld worden en ouders worden op de hoogte gehouden via het digitale heen- en weerschriftje of een leuke foto. De medewerker heeft zicht op de planning en kan vlot communiceren met de ouders en de administratie. Het kindvolgsysteem en de MeMoQ zelfevaluatie tool maken de oplossing compleet. Dit alles kan via een tablet en smartphone app beheerd worden.

  • Kinderbegeleiders dashboard
  • Registratie en opvolging
  • Kindvolgsysteem en MeMoQ

Boekhouding

Met Deona verwerk je financiële afspraken, facturatie en ontvangsten. Bankbetalingen via CODA inlezen, IKT of vrije prijsafspraken verwerken en herinneringen versturen is gemakkelijk te regelen in het systeem. Door verschillende koppelingen met boekhoudpakketten sluit het naadloos aan op jouw administratie.

  • Facturatie en onkostenvergoeding
  • Financiële administratie
  • Management dashboards en rapporteringen

Marketing medewerker

Met Deona is het hele proces van lead naar klant te volgen, waardoor er meer grip ontstaat op dit proces. Met de premium koppeling naar uw Lokaal Loket zoekt Deona naar de beste invulling voor de opvangvraag van de ouders. Eenmaal klant, dan kan je de ouders voorzien van content via het ouderportaal of nieuwsbrieven via de handige e-mailsjablonen.

  • Lokaal loket
  • Wachtlijstbeheer
  • Bezettingsimulatie
  • Oudercommunicatie

Ouder

Met Deona hebben ouders de gegevens van de organisatie bij de hand en blijven ze op de hoogte van wat hun kind meemaakt door de foto’s en berichten. Buitenschoolse- en vakantieopvang reserveren, facturen en fiscale attesten bekijken en betalen, documenten en ziektebriefjes opladen en communiceren met de opvang en de administratie. Dit alles kan via een handige smartphone app of via de tablet.

  • Ouderportaal
  • Oudercommunicatie
  • Online betaalsystemen

ICT-er

Deona draait volledig in de cloud, waardoor u zich niet moet bekommeren om de upgrades en het maken van back-ups. Kinderbegeleiders en ouders werken via de Deona Webapplicaties op hun tablet en smartphone. Geen lokale installatie te voorzien. De Deona administratie tool kan gehost worden in de cloud of op de lokale werkplekken van de medewerkers. De volledige setup is GDPR compliant en beveiligd volgens de regels van de kunst.

  • GDPR compliant
  • Lage TCO
  • State of the art technologie

Demo

Benieuwd wat Deona voor je kan betekenen? Vul het formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een vrijblijvende demo.
Demo aanvragen
Volg ons, dan zorgen wij dat je niets mist
Alle rechten voorbehouden KidsKonnect
Created by Clic.nl
Wij maken gebruik van cookies