Wij verzorgen de volledige opzet van uw Deona gegevens en applicaties via onze Cloud omgeving. De MS SQL Server database, de webapplicaties voor kinderbegeleiders en ouders en de nieuwste releases en handleidingen van de Deona administratie software. Back-ups en updates verlopen automatisch via ons Cloud platform. Kinderbegeleiders en ouders werken online via de browser op hun tablet of SmartPhone. De administratieve medewerkers kunnen kiezen om gebruik te maken van een lokaal geïnstalleerde Deona Windows client (Windows 10 of hoger) of een gehoste versie in de Cloud. Voor een gedetailleerde beschrijving van de minimale technische specificaties om onze oplossingen te gebruiken kan u contact nemen met ons sales team. |
Er zijn diverse mogelijkheden voor koppelingen met software van partners waarmee wij samenwerken. Zo is er onder andere Deona Web API voor integratie met systemen voor toegangscontrole, tevredenheidsmeting en personeelsplanning. Ook koppelingen met uw maaltijdleverancier en het lokaal loket van uw gemeente behoren tot de mogelijkheden. Een groot aantal Deona klanten exporteert zijn facturen naar een boekhoudpakket en importeert de betalingen. Een overzicht van al onze partners kan je terugvinden onder het menu 'Partners'. |