Deona is onderdeel van KidsKonnect, klik hier voor meer informatie.
KidsKonnect
Request demoSupport

Ons doel is om onze klanten zo vlot mogelijk te helpen met alle mogelijke productvragen.

KidsKonnect

Support


Voor gebruikersvragen met betrekking tot Deona zijn we elke werkdag bereikbaar:

Maandag tot en met donderdag: 08:30u – 12:00u en 12:45u – 17:00u
Vrijdag: 08:30u – 12:00u en 12:45u – 16:15u

Ons support team is bereikbaar op 3 manieren:

Vul het formulier hiernaast in met een zo duidelijk en volledig mogelijke omschrijving van je vraag.

Je kan ook een e-mail naar support@kidskonnect.be sturen met voorbeelden van rapporten of een scherm.

Je ontvangt in beide gevallen onmiddellijk een automatisch antwoord met je ticketnummer en ons support team neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Voor dringende of meer complexe vragen kan je ons bellen op +32 3 376 01 23.

Zijn alle supportmedewerkers in gesprek, spreek dan een bericht in met je naam en omschrijving van je vraag en we bellen je terug.

Ben je een ouder en heb je een vraag? Neem dan contact op met je kinderopvang organisatie!

Support aanvragen



Maak kennis met het Deona support team

Heb je een vraag over de mogelijkheden van onze software?

Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons support team. 

Wat is de snelste en beste manier om het support team te contacteren?
  • Voor normale supportvragen gebruik je best het contactformulier op de website of stuur je een e-mail naar support@kidskonnect.be.
    Het voordeel is dat je jouw vraag 24u op 24u met toelichting, scherm en afdrukvoorbeelden kan laten registreren in ons helpdesk systeem en hier ook onmiddellijk een bevestiging van krijgt met een uniek volgnummer. Binnen het team wijzen we je ticket toe aan de meest geschikte productspecialist voor jouw vraag die je tijdens de kantooruren zal antwoorden. Je kan ook aangeven op welke momenten je best bereikbaar bent.
  • Voor dringende of meer complexe vragen is een telefoontje tijdens de kantooruren meer aangewezen.
Wat moet ik doen voor de installatie van een Deona client op een nieuwe pc?
Hiervoor stuur je best een berichtje naar het support team.
Conform de AVG regulering vragen we je eerst een activatiedocument in te vullen en ondertekend terug te sturen. Zo zijn we zeker dat we de juiste personen toegang geven tot jouw gegevens.

Ons support team maakt aansluitend een afspraak met jou om de installatie in orde te brengen. 
Kan ik het web dashboard overal gebruiken en op elk toestel?
Zolang er een internet verbinding is, kan het web dashboard gebruikt worden op zowel PC ’s, tabblads en smartphones.
Via jullie unieke URL log je in met de gegevens die jullie zelf ingesteld hebben in de Deona Windows Client.
Wat te doen als uw locatie verhuist of het dossiernummer verandert?
Wanneer een locatie verhuist of een nieuw dossiernummer toegewezen krijgt, zijn er heel wat stappen te zetten waarbij ons support team je graag begeleidt.

Het is belangrijk ons hiervan tijdig op de hoogte te brengen, bij voorkeur voordat je registraties doet op de vestiging met het nieuwe dossiernummer.
Wat moet je doen als het aantal vergunde kindplaatsen van jouw erkenning wijzigt?
Neem steeds eerst contact op met ons support team.
Het is belangrijk om na te gaan of jullie dossiernummer hierdoor ook aangepast wordt.

Als het dossiernummer aangepast wordt, is het belangrijk dat wij hiervan op de hoogte zijn voordat je registraties doet op de vestiging met het nieuwe dossiernummer.

Als jullie dossiernummer blijft zoals het is, dan passen wij de licentie aan en kan je aansluitend het aantal kindplaatsen wijzigen via de vensters “zorgregio’s” en “leefgroepen”.

Volg ons, dan zorgen wij dat je niets mist
All rights reserved KidsKonnect
Created by Clic.nl
This website uses cookies