Deona is onderdeel van KidsKonnect, klik hier voor meer informatie.
KidsKonnect
Request demoSupport

Ons doel is om onze klanten zo vlot mogelijk te helpen met alle mogelijke productvragen.

KidsKonnect

Support


Voor gebruikersvragen met betrekking tot Deona zijn we elke werkdag bereikbaar:

Maandag tot en met donderdag: 08:30u – 12:00u en 12:45u – 17:00u
Vrijdag: 08:30u – 12:00u en 12:45u – 16:15u

Ons support team is bereikbaar op 3 manieren:

Vul het formulier hiernaast in met een zo duidelijk en volledig mogelijke omschrijving van je vraag.

Je kan ook een e-mail naar support@kidskonnect.be sturen met voorbeelden van rapporten of een scherm.

Je ontvangt in beide gevallen onmiddellijk een automatisch antwoord met je ticketnummer en ons support team neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Voor dringende of meer complexe vragen kan je ons bellen op +32 3 376 01 23.

Zijn alle supportmedewerkers in gesprek, spreek dan een bericht in met je naam en omschrijving van je vraag en we bellen je terug.



Support aanvragen



Maak kennis met het Deona support team

Heeft u een vraag over de mogelijkheden van onze software?

Bekijk hier onze meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons support team. 

Wat is de snelste en beste manier om het support team te contacteren?
  • Voor normale supportvragen gebruikt u best het contactformulier op de website of stuurt u een mail op support@kidskonnect.be.
    Het voordeel is dat u 24u op 24 uw vraag met toelichting, scherm en afdrukvoorbeelden kan laten registreren in ons helpdesk systeem en hier ook onmiddellijk een bevestiging van krijgt met een uniek volgnummer. Binnen het team wijzen we uw ticket toe aan de meest geschikte productspecialist voor uw vraag die u tijdens de kantooruren zal antwoorden. U kan ook aangeven op welke momenten u best bereikbaar bent.
  • Voor dringende of meer complexe vragen is een telefoontje tijdens de kantooruren meer aangewezen.
Wat moet ik doen voor de installatie van een Deona client op een nieuwe pc?
Hiervoor stuurt u best een berichtje naar het support team.
Conform de AVG regulering vragen we u eerst een activatie document in te vullen en ondertekend terug te sturen. Zo zijn we zeker dat we de juiste personen toegang geven tot uw gegevens.

Ons support team maakt aansluitend een afspraak met u om de installatie in orde te brengen. 
Kan ik het web dashboard overal gebruiken en op elk toestel?
Zolang er een internet verbinding is, kan het web dashboard gebruikt worden op zowel PC ’s, tabblads en smartphones.
Via jullie unieke URL log je in met de gegevens die jullie zelf ingesteld hebben in de Deona Windows Client.
Wat te doen als uw locatie verhuist of het dossiernummer verandert?
Wanneer een locatie verhuist of een nieuw dossiernummer toegewezen krijgt, zijn er heel wat stappen te zetten waarbij ons support team u graag begeleidt.

Het is belangrijk ons hiervan tijdig op de hoogte te brengen, bij voorkeur voordat u registraties doet op de vestiging met het nieuwe dossiernummer.
 


Wat moet u doen als het aantal vergunde kindplaatsen van uw erkenning wijzigt?
Neem steeds eerst contact op met ons support team.
Het is belangrijk om na te gaan of jullie dossiernummer hierdoor ook aangepast wordt.

Als het dossiernummer aangepast wordt dan is het belangrijk dat wij hiervan op de hoogte zijn voordat u registraties doet op de vestiging met het nieuwe dossiernummer.

Als jullie dossiernummer blijft zoals het is, dan passen wij de licentie aan en kan u aansluitend het aantal kindplaatsen wijzigen via de vensters “zorgregio’s” en “leefgroepen”.

Volg ons, dan zorgen wij dat je niets mist
All rights reserved KidsKonnect
Created by Clic.nl
This website uses cookies